| Sendt: 16 May 2010 kl. 22:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Støt dit landshold med stil! 11. juni er kick off datoen for VM 2010 i Sydafrika.
Nu præsenterer Fred Perry en raffineret måde at vise dit landshold loyalitet og fejre 2010 FIFA VM.
Med en pakke med klassiske Fred Perry poloer hver med broderede laurbær og holdnavn nedenunder, er du sikker på at give dit hold den bedste støtte i finalen! Polo pakken kan købes nu hos Bagga, en af Storbritanniens bedste tøjbutikker siden 1994! De leverer naturligvis også til Danmark. Alle disse Limited Edition Polos er cool, og du har rent faktisk en stor chance for at få din polo GRATIS! Interessant, ikke??
Bagga er kommet i den rette VM ånd også med denne nye serie af Fred Perry Polo’s. Du skal bare vælge dit landshold og matche med din polo, og hvis dit valg af hold/polo vinder VM 2010, så får du dine udgifter 100% refunderet! Jeg skal have mindst en af disse fede Limited Edition Fred Perry VM Poloer til min garderobe denne sommer, men jeg vil nok købe mere end én af disse samlerobjekter – også for at få en bedre chance for at få en af dem gratis.
For øjeblikket har Bagga Spanien, Brasilien, Italien, Holland, England og Japan, og flere hold vil blive tilføjet snart. Men glem ikke disse udgaver af Poler er stærkt begrænset! Jeg har været på udkig efter en dansk, men den ser ikke ud til at blive produceret (sært nok, for der er en svensk!?!?). Jeg giver besked, hvis den danske dukker op – men helt ærligt, så synes jeg den italienske er noget federe, og hvis jeg køber den spanske eller den brasilianske, så har jeg nok også en noget større chance for at få en af dem gratis
Vilkår og betingelser for dette fine kampagne:
- Vælg dit hold og match din polo; hvis dit valg af landshold vinder VM 2010, vil du blive fuldt refunderet, dvs. du får pengene tilbage, som du har betalt for den pågældende polo. - Tilbuddet slutter: 11. juni kl. 16:00 (Kick off for første kamp). - Bare send den originale faktura tilbage til Bagga ved udgangen af juli 2010 – og de vil refundere dig fuldt ud (ekskl. porto)! Alle vil spille på VM, så besøg Bagga for at få dine Fred Perry VM Polo(er) nu! Giv en kommentar nedenfor for at lade os andre vide, hvilket hold, du støtter eller tror, vil vinde VM 2010.
Om Bagga Designer beklædning:
Bagga er autoriseret forhandler af nogle af de mest eftertragtede og eksklusive tøjmærker i Storbritannien og internationalt. Kun den nuværende sæsons produkter er på lager, og de er ofte de første i Storbritannien til at have nye produkter på nettet. Fra massive internationale mærker som G Star og Armani til mere niche-, eksklusive produkter som Edwin Jeans og PRPS. Bagga har det hele, og med hurtig og billig levering til Danmark!
Bagga har været en af UK’s bedste tøjforhandlere siden 1994, da de åbnede deres første butik i London. I 2002 fik Bagga branchens højeste udmærkelse - FHM’s pris for Bedste Mindre Forhandler i UK. Bagga var i konkurrence med hundredvis af UK’s bedste butikker og blev bedømt på flere kriterier, herunder kundeservice, produktmix, præsentation og kommunikation. Et stolt øjeblik i deres femten-årige historie.
Shop med Bagga med ro i sindet; en prisbelønnet tøjbutik med 15 års erfaring.